Polska strona opisująca Qesty w Runescape

Witam was na nowym forum zapraszam do katalogów

Ogłoszenie

Ogłaszam że poszukuje 2 administratorów którzy pomogli by mi w skoniczeniu strony Napisał Linux326

#1 2008-03-12 17:35:07

Linux326

Administrator

3709520
Skąd: Pieszyce
Zarejestrowany: 2008-03-12
Posty: 41
Punktów :   
CMB: 75
Najlepszy SC: 82 cooking
WWW

Between a Rock

Poziom trudności: Średni
Start: Dondakan w kopalniach Keldagrim (na południe od Rellekki)
Wymagane questy: Fishing Contest i Dwarf Cannon (The Giant Dwarf przydatny do podróżowania)
Wymagane umiejętności: Level 30 Defence, Level 40 Mining (wyższy ułatwi zadanie) Level 50 Smithing
Wymagane przedmioty: Pickaxe, trochę gp, 4 gold bars, młotek, forma na kule armatnie (może być kupiona za 5gp podczas wykonywania questa)
Nagroda: 5k doświadczenia do Minning, Smithing i Defence oraz Rune Pickaxe (do tej części potrzebujesz: 4gp)
START
Wejdź do podziemi na wchód od Rellekki. Kieruj wzdłuż jaskini, aż dojdziesz do Boatmana – zapłać mu 2 gp, aby przedostać się przez rzekę. Kierując się na północ znajdź Dondakana.

SKAłA
Pogadaj z Dondakanem. Ten poprosi cię o pomoc w przedostaniu się przez nieprzenikalne skały. Wróć do Boatmana i poproś go o przewiezienie cię do Keldagrim. Teraz znajdź Dwarven Engineera (szukaj symbolu kowadła na mapce) – spytaj go o skałę. On ci powie, że Rolad może ci z nimi pomóc.

(tu przygotuj: Pickaxe, 300gp jeżeli będziesz jechał wózkiem i kalka na formę do kul jeżeli jeszcze nie masz oraz coś do zabicia 14 lvl skorpiona)ROLAD
Rolada znajdziesz w budynku pod Ice Mountain na zachód od Edgeville (budynek przy wejściu do kopalni). Znajdziesz też tam Nulodiona, u którego kupisz formę na kule aratnie. Rolad opowie ci o książce zawierającej informacje o skale. Niestety je zgubił, wiec ktoś musi je odnaleźć. Jak już się pewnie domyślasz tym kimś jesteś ty ï?Š.

STRONY
Pierwszą stronę zdobędziesz zabijając Skorpiony. Zabij ich trochę aż dostaniesz szukaną stronę. Kolejna strona znajduje się w wózku. Przeszukaj parę z nich aż otrzymasz następną stronę. Trzecią dostaniesz kopiąc skałkę z dowolnym minerałem. Wróć do Rolada, a ten da ci książkę. Przeczytaj ją ale nie wyrzucaj jej bo będzie ci potem potrzebna.

(teraz weź: Gold bar, formę do kul armatnich, 202 gp lib 200gp i cos do teleportu)
ZłOTA KULA ARMATNIA
Wróć do Dondakana. Okaże się, że wszystkie jego starania były nieskuteczne. Użyj na nim gold bar. Ten powie, że możesz tego sam spróbować ale o nie będzie marnował swojego złota. Teraz idź/teleportuj się do pieca hutniczego. Użyj na nim gold bar pamiętając o trzymaniu formy przy sobie by przetopić ją na złotą kulę armatnią. (zrób tylko 1)

WYSTRZEKIWANIE SIĘ Z ARMATY
Dondakan wystrzeli kulę w skałę lecz to nic nie da. Ten wariat zaproponuje wystrzelenia ciebie prosto w tą przeklętą skałę (o.O). Aby to zrobisz potrzebujesz odpowiednich schematów, dzięki którym przerobisz kulę w złoty Chełm (dla ochrony) i ulepszysz armatę.

ZBIERANIE SCHEMATÓW
Pierwszą z części dostaniesz od Dondakana. Idź teraz do Dvarven eenginera (w Wedmund's Wrench shop) po następną część. Przeczytaj ponownie książkę od Rolada i wyrwij trzecią część schematów. Ostatnią część otrzymasz od Dwarven Engineera zwanego Khorvak, który mieszka pod White Wolf Mountain. (podróż tam i z powrotem za 200gp) Zagadaj do krasnoluda i kiedy spyta cię od browar odmów mu (ehh... )

SKłADANIE SCHEMATÓW
Wybierz assemble na podstawowym schemacie (ten od Dondakana). Pokaże ci się okno z 3 schematami. Używaj strzałek do przesuwania o obracania poszczególnych kawałków do niebieskich kształtów w tle)

(tu weź: 3 gold bars i młotek)
ZłOTY HEłM
Użyj gold bar na kowadle i wybierz „Helmet”

(ostatnia część questa wymaga: Pickaxa: ekwipunek pomocny przy zabijaniu potwora o poziomie 75 – 125, ale nie przesadź bo potrzebujesz 6 miejsc na gold ores)
ARZINIAN BEING OF BORDANZEN
Ubierz złoty hełm i idź ze schematami z powrotem do Dondakana. Wystrzelony trafisz do jaskini pełnej złota (pamiętaj, że masz tylko 8 minut na wyjście). Wykop 6 gold ores, a pojawi się Demon, strażnik jaskini. Przechodź przez ściany ognia aż dojdziesz do kręgu płomieni. Porozmawiaj z płomieniami i teraz bierz się za Demona. Ten ma w zanadrzu wszystkie 3 typy ataku - meele, range i magic. (W krytycznej sytuacji zdejmij hełm aby przenieś się do Dondakana). Kiedy już rozprawisz się ze strażnikiem zostaniesz przeniesiony do Dondakana, który cię wynagrodzi za cały trud


Napisał Linux326

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://kamienie-dekoracyjne.pl/