Pirate's Treasure
Potrzebne rzeczy: 90 gp, biały fartuch (white apron), łopata (spade) Potrzebne umiejętności: nic specjalnego Nagroda: 2QP złoty pierścień (gold ring), szmaragd (cut emerald) 452gp Poziom trudności: Łatwy (trochę biegania) Start: Port Sarim. Rozmowa z Red Beard Frank Cel: Główny to Skarb Piratów , pośredni zdobycie rumu, klucza i notatki Opis: 1. Porozmawiaj z Red Beard Frank na molo w Porcie Sarim (niedaleko baru) 2. Z rozmowy dowiesz się że Frank zdradzi Ci informacje o Skarbie Piratów jeśli dostarczysz mu "Karamjan Rum" 3. Na północ (molem) dojdziesz do trzech marynarzy ubranych na niebiesko za 30 gp każdy z nich popłynie z Tobą na Wyspę Karamja 4. W barze u Zambo za 30 gp można kupić Rum. 5. Nie da się zabrać rumu do Portu Sarim bo obowiązuje ZAKAZ. Marynarze konfiskują rum, (po teleportacji rum znika i nie da się go sprzedać/ kupić od innego gracza.) 6. Sposobem jest przemyt rumu. Na przeciw baru jest chatka plantatora Luthasa. Porozmawiaj z nim. Jest chętny zlecić pracę: pomoc przy zbiorach bananów. 7. Zgadzając się na pracę, trzeba zapełnić paczkę bananami obok chatki plantatora. W sumie to około 10-12 bananów. Wkładamy najpierw rum a potem banany aż pojawi się komunikat ze paczka jest pełna bananów. 8 Wracamy do Luthasa i rozliczamy się z pracy. Zarabiamy 30 gp. (można tak zarabiać w początkowym etapie gry i jest to sposób na wydostanie się z wyspy) Dobrze jest jeszcze zapytać gdzie banany są wysyłane? Banany są dostarczane do Wydina do sklepu z żywnością w Port Sarim 9. Wracamy do Portu Sarim. Czyli wycieczka na molo na wyspie, rozmowa z marynarzem (jak masz rum skonfiskują) w rozmowie trzeba zgodzić się na "przeszukanie" czy nic nie przemycamy. 10 . W sklepie z jedzeniem u Wydina ubieramy biały fartuch i wędrujemy na zaplecze (bez fartucha nie da się wejść). Przeszukujemy skrzynie i ... Znajdujemy nasz rum. 11. Rum zanosimy do Franka w zamian dostajemy klucz i informacje gdzie jest "Notatka" o miejscu ukrycia skarbu. 12. Idziemy do Varrock w barze Blue Moon Inn (Południowa cześć Varrock) na pięterku w zachodniej komnacie jest skrzynia. Otwieramy ją kluczykiem. I jesteśmy w posiadaniu "Notatki" 13. Teraz idziemy do Falador. W rejonie kuźni (furnace) jest mały domek a w nim łopata zabieramy ją. Wychodząc z tego domku kierujemy się na wschód li nieznacznie na północ. Ścieżka zaprowadzi nas do parku Saradomin. Jest tu rabatka (z kwiatami) w kształcie krzyża u podstawy krzyża jest pomnik. Na przecięciu ramion krzyża zaczynamy kopać. 14. Skarb jest nasz :) 15 Quest skończony
|